- У Європі1 Група показала вдвічі кращі результати, ніж ринок, зростаючи у продажах на 3,5%. З продажами автомобілів 1 599 051 штук Група Renault посідає місце на п’єдесталі серед виробників автомобілів із Sandero – бестселером у всіх каналах продажу.
- За межами Європи, завдяки міжнародному плану розвитку (International Game Plan), бренд Renault збільшив свої продажі в Бразилії (+10,3%) завдяки моделі Kardian та в Південній Кореї (+80,6%) завдяки запуску Grand Koleos, першого автомобіля нової організації Renault Korea.
- Група дотримується своєї ціннісно орієнтованої комерційної політики:
- Продажі роздрібним клієнтам в Європі становлять понад 63% від загальних продажів Групи (+21 пунктів порівняно з середнім показником ринку) з 4 моделями2 у топ-10 цієї категорії.
- Продажі у сегментах C та вище в Європі становлять 30% від загальних продажів Групи. Бренд Renault випустив у цьому році Scenic E-Tech Electric, Symbioz та Rafale, а Dacia представила модель Bigster, яка з’явиться в дилерських центрах навесні 2025 року.
- Група Renault продовжує свій електрифікаційний наступ, з 34,7%3 продажів електрифікованих авто від її загальних продажів в Європі (+4,3 пункти порівняно з 2023 роком).
- Продажі гібридних автомобілів збільшилися на 45%, зараз вони становлять 25,5% від загальних продажів Групи (+7,5 пунктів порівняно з 2023 роком). Бренд Renault зміцнив своє друге місце в Європі з 40% продажів гібрижних автомобілів від усіх продажів автомобілів з ДВЗ.
- Електричні автомобілі становлять 9,0% від загальних продажів Групи Renault за перехідний рік у плані продуктів. Це вже починає відображатися в міксі 4-го кварталу, який становить більше 12%, майже на 5 пунктів більше, ніж у решті року. Для бренду Renault 13,0% від продажів становлять електричні автомобілі. З жовтня у Франції продається Renault 5 E-Tech Electric, який став найпродаванішим електричним автомобілем у листопаді та грудні.
- Портфоліо замовлень Групи в Європі на кінець грудня 2024 року складає близько 2 місяців прогнозованих продажів.
- У 2025 році Група планує запустити 7 нових автомобілів4:
- Для підтримки електрифікаційного наступу в Європі, зокрема, серед інших: Renault 4 E-Tech Electric, Dacia Bigster, Alpine A390 та Mobilize Duo & Bento.
- В рамках Міжнародного плану розвитку (International Game Plan), для отримання частки ринку в стратегічних регіонах.

Найпродаваніший французький бренд у світі, у 2024 році, Renault зафіксував 1 577 351 продаж (PC+LCV) і продовжує зростати (+1,8% порівняно з 2023 роком).
У Європі Renault зріс на 3,3% на ринку, що збільшився на 1,7%, досягнувши 1 009 672 проданих автомобілів, завдяки Франції (+0,4%), Іспанії (+10,8%), Великій Британії (+21,4%) та Італії (+6,7%). Бренд продовжує свою стратегію, орієнтуючись з одного боку на визнану гібридну пропозицію (40% продажів від автомобілів з ДВЗ), а з іншого боку — на 100% електричну пропозицію, що отримала дві нагороди "Автомобіль року" (Scenic E-Tech Electric, COTY 2024, і Renault 5 E-Tech Electric, COTY 2025, найпродаваніший електричний автомобіль у Франції в листопаді та грудні).
У сегменті легких комерційних автомобілів бренд є лідером1 в Європі з 310 458 реєстраціями (+4,6% порівняно з 2023 роком).
За межами Європи Renault зафіксував зростання на ринках, де були запущені нові моделі. Завдяки Kardian бренд збільшив продажі на 10,3% у Бразилії та на 7,2% в Марокко. Grand Koleos, перший автомобіль нової організації Renault Korea, забезпечив зростання на 80,6% у Південній Кореї.
Слідуючи своїй ціннісно орієнтованій стратегії, Renault продовжив наступ у сегментах C і вище, запустивши Scenic E-Tech Electric, Symbioz та Rafale. Більше того, продажі роздрібним клієнтам склали більше половини продажів бренду.
У 2025 році Renault продовжить свій електрифікаційний нвступ з комерційним запуском Renault 4 E-Tech Electric і розширенням Renault 5 E-Tech Electric на різних ринках, підкріпленим новою версією з батареєю на 40 КВт·год.
Кількість 2024 |
∆ % |
|
Renault |
1,577,351 |
+1.8 |
VP |
1,174,380 |
+1.5 |
VU |
402,971 |
+2.8 |
Dacia |
676,340 |
+2.7 |
VP |
670,136 |
+2.7 |
VU |
6,204 |
+6.6 |
Renault Korea Motors |
6,539 |
-70.3 |
Alpine |
4,585 |
+5.9 |
|
|
|
|
|
|
Група Renault |
2,264,815 |
+1.3 |
|
|
|
|
|
Кількість |
Частка ринку (%) |
1 |
FRANCE |
541,795 |
25.8 |
2 |
ITALY |
205,423 |
11.7 |
3 |
TURKEY |
167,262 |
13.5 |
4 |
SPAIN |
149,697 |
12.7 |
5 |
GERMANY |
144,586 |
4.7 |
6 |
BRAZIL |
139,214 |
5.6 |
7 |
UNITED KINGDOM |
121,711 |
5.3 |
8 |
MOROCCO |
67,686 |
38.4 |
9 |
BELGIUM+LUXEMBOURG |
64,925 |
11.5 |
10 |
ROMANIA |
61,217 |
35.5 |
11 |
POLAND |
54,785 |
8.8 |
12 |
NETHERLANDS |
49,851 |
9.8 |
13 |
INDIA |
41,729 |
0.9 |
14 |
SOUTH KOREA |
39,826 |
2.5 |
15 |
PORTUGAL |
36,164 |
14.9 |