Розчарування для команди BWT Alpine F1 в Мельбурні в хаотичному Гран-прі Австралії

Команда BWT Alpine F1 залишає Мельбурн без очок після насиченого інцидентами Гран-прі Австралії, на якому тричі виставлялися червоні прапори і було три старти з місця.

П'єр Гаслі проїхав більшу частину гонки на п'ятому місці і був на одному рівні з суперниками, які переслідували його в боротьбі за місця на подіумі. Естебан Окон також їхав в очках до останніх етапів після того, як пробився нагору, в тому числі завдяки чудовому обгону на зовнішній стороні 9-го повороту Оскара П'ястрі, доки не замайорів пізній червоний прапор для Haas Кевіна Магнуссена, який вдарився об стіну.

Після цього залишився двоколовий спринт зі старту з місця до кінця гонки. Під час третього рестарту П'єр вилетів у першому повороті, що змусило його нестійко повернутися на трасу. Естебан намагався скористатися сильним виходом з 1-го повороту і, на жаль, зіткнувся з задньою частиною автомобіля П'єра, коли обидва гонщики набирали швидкість на виході з 2-го повороту. Зіткнення автомобілів призвело до того, що обидва пілоти зійшли з дистанції.

До цього моменту П'єр змінив шини з м'яких на жорсткі після першого червоного прапора на 7-му колі для Williams Алекса Альбона, прагнучи доїхати до кінця дистанції, в той час як Естебан заїхав на піт-стоп на 2-му колі і змінив шини на жорсткі під машиною безпеки для Ferrari Шарля Леклера, що зупинилась, з тією ж самою метою.

 

Естебан Окон, почав на 11-му місці, закінчив на 14-му
"Дуже прикро, що обидва автомобілі не фінішували в сьогоднішній гонці, особливо після того, як ми показували чудовий темп протягом усіх вихідних. Ми були готові боротися з Ferrari та Aston Martin, тому піти ні з чим - це дуже важко для всіх нас. Рестарт наприкінці був дуже хаотичним і все відбувалося дуже швидко. Зіткнення з П'єром було неприємним, і я радий, що ми обидва цілі. Ми поговорили про це, все добре, і немає ніяких образ. Ми обидва вже з нетерпінням чекаємо на наступні перегони, і я знаю, що вся команда захоче залишити цей вихідний позаду".
П'єр Гаслі, почав на 9-му місці, закінчив на 13-му
"Я дуже розчарований результатом сьогоднішніми перегонами. Більшу частину перегон ми були на п'ятому місці, переслідуючи Карлоса [Сайнса] за четверте місце, і ми показували дійсно хороший темп перегонів. Ми були так близькі до того, щоб заробити десять очок, і залишилися без них - це гіркий досвід для нас. Зараз ми повинні зосередитися на позитивних моментах, адже ми провели перегони і змогли дати бій нашим суперникам, які були попереду. Я радий, що ми з Естебаном в порядку після інциденту. Як команда, ми будемо рухатися далі і зосередимося на наступних перегонах".
Отмар Сафнауер, керівник команди
"Хоча це і розчаровує - їхати звідси з " нулем " очок, ми можемо бути задоволені і позитивні з приводу сьогоднішньої роботи нашого автомобіля. Ми показали, що можемо їхати з нашими близькими суперниками попереду і, дійсно, випереджати їх і бути холоднокровними, коли це важливо. П'єр їхав сьогодні дуже добре, провівши більшу частину перегонів на п'ятому місці, в боротьбі за подіум поряд з Mercedes, Aston Martin і Ferrari. Ми повинні взяти з цього позитивні моменти та використовувати їх як мотивацію для подальшої роботи. Естебану, безумовно, не пощастило з перебігом подій на початку перегонів, але він добре працював, щоб повернутися до очок за допомогою кількох добре продуманих обгонів. Було прикро, що обидві наші машини зіткнулися на третьому старті з місця, проте, я радий, що з обома пілотами все гаразд, враховуючи характер інциденту. Ми продовжимо рухатися вперед, і саме такі важкі моменти згуртовують команду. Ми вже з нетерпінням чекаємо на Баку, де ми плануємо зробити покращення".