Renault продовжує зростання у сегментах, що підвищують прибутковість бізнесу, і приймає виклик в сфері електрифікації
- Renault продовжує зростання на ринку електрифікованих автомобілів та зміцнює свої позиції в Європі. Частка лінійки E-Tech (електричні та гібридні* автомобілі) відтепер становить 30% продажів легкових автомобілів Renault в Європі (17% у 2020 році).
- У Європі Renault є третім брендом з продажів на ринку легкових електромобілів, а модель ZOE посідає друге місце.
- На частку електромобілів припадає 14% від усіх продажів Renault в Європі, при цьому компанії належить 10% ринку електромобілів.
- Renault є лідером на ринку електрифікованих моделей Франції (електричні та гібридні* автомобілі).
- Успіх гібридної системи E-Tech робить значний внесок у високий комерційний результат.
- Renault реалізує політику вибіркових продажів, роблячи ставку на моделі з високою прибутковістю:
- У другій половині 2021 року частка роздрібних продажів зросла на 10 пп (порівняно з першим півріччям 2021 року) і досягла 50%.
- Успішно розпочалося завоювання C-сегменту: понад 60 000 замовлень на Renault Arkana в Європі та 42 000 проданих автомобілів з моменту запуску моделі у червні 2021 року. Інноваційна технологія E-Tech продовжує перевершувати очікування клієнтів: на моделі з E-Tech припадає 56% продажів.
- Renault підтверджує свої стратегічні цілі як глобальний бренд:
- На частку ринків за межами Європи відтепер припадає 44% продажів компанії (+2 пп порівняно з 2020 роком), а головний наголос робиться на прибутковості.
- Renault повертає собі лідерство на європейському ринку легких комерційних автомобілів (15,7% без урахування пікапів) завдяки успішному виведенню на ринок нових Express Van та Kangoo Van.
- Новий Kangoo Van був названий «Кращим мінівеном 2022 року у світі».
- У 2021 році Renault сформувала надійний фундамент, який допоможе компанії прискорити зростання на ринку електрифікованих моделей і в C-сегменті завдяки двом важливим моделям, таким як новий Megane E-Tech Electric та новий Austral, запуск яких відбудеться у 2022 році.
На частку ринків за межами Європи тепер припадає 44% продажів компанії (+2 пп порівняно з 2020 роком), а основний наголос робиться на прибутковості. Запуск нового Renault Duster допоміг успішній реалізації нашої стратегії завдяки високим продажам: 41 000 шт. у Росії (+31% проти 2020), 22 000 шт. у Бразилії (+15% порівняно з 2020), 6 200 шт. у Мексиці (+55% порівняно з 2020) та 9 100 шт. у Колумбії (+34% порівняно з 2020).
В Індії новий Renault Kiger має великий успіх — його продажі склали 29 000 шт. На його частку вже припадає 30% продажів Renault, таким чином він підтверджує правильність стратегії бренду з продажів більш дорогих автомобілів на цьому ринку.
На ринку легких комерційних автомобілів (без урахування пікапів) Renault повертає собі лідерство в Європі завдяки запуску цілої низки успішних моделей, включаючи нові Express Van, Kangoo Van та Trafic. Новий Kangoo Van отримав звання «Найкращий мінівен 2022 року», підтвердивши високий професіоналізм підрозділу легкого комерційного транспорту Renault.
У Європі частка продажів на ринку легких комерційних автомобілів (без урахування пікапів) досягла 15,7% (+1 пп порівняно з 2020 р.). Renault займає перше місце в сегменті компактних мінівенів і друге - в сегменті середніх/великих мінівенів.
Renault залишається безумовним лідером на ринку легких комерційних автомобілів у Франції із продажами 124 700 шт. та часткою 28,8% завдяки трьом бестселерам: Renault Master, Renault Trafic та Renault Kangoo Van.
Фабріс Камболів, старший віце-президент Renault з продажу та операцій, зазначив:
«Хочу подякувати нашим бізнес-партнерам і командам з продажів за такі вражаючі результати, досягнуті в контексті несприятливих умов. Renault змогла продати 1 автомобіль з 3 з технологією E-Tech та 1 з 2 – приватним клієнтам. Хороші результати 2021 дозволять Renault підтвердити план повернення своїх позицій у C-сегменті цього року завдяки майбутнім запускам нового Megane E-Tech Electric і нового Austral. У 2022 ми плануємо продовжити рухатися вперед за рахунок потужного поєднання продуктової лінійки та комерційного підходу».
* Включаючи гібрид (HEV) і гібрид (PHEV), що підключається, але виключаючи полігібридні автомобілі (MHEV)
Продажі загалом (легкові та комерційні) |
|||
|
|
кінець грудня* |
|
|
2021 |
2020 |
% зміни |
RENAULT |
|
|
|
PC |
1,318,785 |
1,471,276 |
-10.4 |
LCV |
374,824 |
314,945 |
19.0 |
PC + LCV |
1,693,609 |
1,786,221 |
-5.2 |
RENAULT SAMSUNG MOTORS |
|
|
|
PC |
57,480 |
90,300 |
-36.3 |
TOTAL |
|
|
|
PC |
1,376,265 |
1,561,576 |
-11.9 |
LCV |
374,824 |
314,945 |
19.0 |
PC + LCV |
1,751,089 |
1,876,521 |
-6.7 |
* Периметр = без Китаю |
|
|
|
РЕЙТИНГ 15 НАЙБІЛЬШИХ РИНКІВ - Грудень 2021* |
|||
Рейтинг |
Ринки |
Обсяги |
PC+LCV M/S |
|
|
(шт) |
(%) |
1 |
Франція |
393,688 |
18.8 |
2 |
Німеччина |
134,029 |
4.6 |
3 |
Росія |
131,550 |
7.9 |
4 |
Бразилія |
127,159 |
6.5 |
5 |
Індія |
95,878 |
2.7 |
6 |
Італія |
89,240 |
5.4 |
7 |
Туреччина |
81,280 |
11.0 |
8 |
Іспанія + Канарські о-ви |
72,708 |
7.2 |
9 |
Південна Корея |
61,096 |
3.6 |
10 |
Великобританія |
50,554 |
2.5 |
11 |
Колумбія |
47,606 |
20.7 |
12 |
Аргентина |
35,374 |
9.9 |
13 |
Бельгія + Люксембург |
35,011 |
6.8 |
14 |
Польща |
30,739 |
5.9 |
15 |
Мексика |
28,218 |
2.8 |