Renault розфарбовує світ

Тільки факти. Попри те, що в автомобільному світі існує величезний спектр кольорів, останнім часом у покупців користуються попитом саме так звані «нейтральні» кольори – білий, сірий, чорний.

alt
 «Якщо все сіре і кольору бракує…»
«Якщо все сіре і кольору бракує…»

Білий, чорний, сірий. Впродовж останніх 10 років спостерігається сумна картина: з кожним роком кольори, що переважають в автомобільній індустрії, стають похмурішими. У звіті Axalta, провідного постачальника автомобільної фарби, стверджується, що 70% автомобілів в світі пофарбовані саме в такі кольори. Найпопулярнішимкольором лишається білий – він використовується в 38% проданих автомобілів, а за ним йдуть чорний (19%) і сірий (15%).

Франсуа Фаріон, директор з дизайну кольорів та оздоблення Renault, відмічає, що серед усієї цієї сірості:

"Renault пропонує більш барвисті відтінки, ніж інші автомобільні виробники. І це працює, тому що ми продаємо на 10 пунктів більше кольорів, ніж решта промисловості"

Давня любов Renault до кольору
Давня любов Renault до кольору

В кінці Другої світової війни європейська автомобільна індустрія відновила свою діяльність, не надаючи особливої уваги кольорам, на відміну від бренду Renault, який став першопрохідцем в розширенні колірного виконання своїх автомобілів. Все почалося в 1950-х з візиту генерального директора General Motors, коли, зустрівшись з П’єром Лефоше, тодішнім босом Renault, він не посоромився висловити свою думку, побачивши виробничу лінійку: цим машинам не вистачає яскравості! Треба відзначити, що в США був багатший вибір кольорів автомобілів: від яблучно-зеленого до цукерково-рожевого. Всі дороги, можна сказати, були розфарбовані в яскраві кольори. Це й дало всьому початок.

Поль Маро
 Поль Маро

В той самий час Поль Маро, талановита і відома декораторка, написала П’єру Лефоше з пропозицією прикрасити занадто нудну колірну пропозицію Renault, що не відповідала бажанням клієнтів тих часів. Це стало вирішальним моментом. Співпраця Поль Маро і Renault почалася у 1953 році. Маро зарекомендувала себе не тільки в якості експерта у сфері текстилю і шпалер, а і в якості консультанта з автомобільної кольорової гами. Вона наче була створена для цієї роботи. «Саме їй ми зобов'язані введенням дійсно цікавих кольорів в лінійку Renault. Її робота, наприклад, сприяла успіху Dauphine, який в той час пропонувався в 30 пастельних відтінках…Таке було вперше» - запевняє Франсуа Фаріон. Як бачите, у Renault давня любов до кольору. "САМЕ ПОЛЬ МАРО МИ ЗОБОВ'ЯЗАНІ СТВОРЕННЯМ ВІДДІЛУ КОЛЬОРУ ТА ОЗДОБЛЕННЯ RENAULT"

Що, як Renault додасть трохи фарб до вашого життя?
Що, як Renault додасть трохи фарб до вашого життя?

З роками, в умовах переваги нейтральних кольорів, Renault продовжує пропонувати більше кольорів, ніж будь-який інший середньостатистичний автомобільний виробник. Наприклад, всі пам'ятають перше покоління Renault Twingo. Тоді бренд Renault зіграв проти правил! Автомобіль був представлений в автосалонах в березні 1993 року в чотирьох кольорах: блакитний ультрамарин, кораловий червоний, зелений коріандр та індійський жовтий. «Жабеня», як тоді його називали, стало символом епохи. Франсуа Фаріон зізнається, що його ніколи навіть і не пропонували в білому кольорі. Сміливо, чи не так?

Яке майбутнє у кольорів?
Яке майбутнє у кольорів?

Вірний своїй філософії, зараз бренд Renault вирішив зосередитися на кольорі своїх нинішніх моделей завзятіше, ніж будь-коли. Як зазначає Франсуа Фаріон: «Renault завжди шукав кольори, якими можна було б жити». Він завершує це висловлення, пояснюючи, що одна з цілей бренду - «додати більше кольору на вулиці».

 

Але, за його словами, кольори обов'язково будуть змінюватися: «У майбутньому ми будемо більше працювати з іншими елементами, а не тільки з кольором кузова. Ми готові до чогось більш витонченого та складнішого».

 

Як? Поєднуючи кольори, текстури або відтінки, що стало можливим завдяки технологіям, які розвиваються не менш ніж мода й тренди!

 

Що ж, майбутнє покаже!