Renault eWays ElectroPop: історичний крок вперед в реалізації стратегії Renault Group, орієнтованої на випуск конкурентоспроможних, екологічних і популярних електромобілів

Renault Group форсує свою стратегію розвитку електричного транспорту за рахунок технологічних і промислових ресурсів і 10-річного досвіду в цьому сегменті. Це допоможе компанії приймати сміливі рішення і пропонувати конкурентоспроможні, екологічні та популярні електромобілі.

  • КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІ ТА ЕКОЛОГІЧНІ:
    • най екологічна лінійка на європейському ринку в 2025 році, в якій електричними або електрифікованими будуть більше 65% моделей, а також збільшення до 90% частки акумуляторних електромобілів в лінійці Renault до 2030 року.
    • Renault ElectriCity: компактна, ефективна і технологічна екосистема для розвитку електричного транспорту на півночі Франції і MegaFactory - завод з випуску електричних силових установок в Нормандії.
    • Стратегічне партнерство з Envision AESC для будівництва заводу Gigafactory в Дуе з метою розвитку низьковуглецевого виробництва сучасних доступних акумуляторів, починаючи з 2024 року.
    • Спільний проект з французьким стартапом Verkor щодо спільної розробки до 2022 року ефективного й екологічного акумулятора з можливістю налагодження локального виробництва.
    • Стандартизація компонування електричних осередків для 100% майбутніх акумуляторних електромобілів у всіх сегментах, що до 2030 року забезпечить скорочення витрат на 60% в розрахунку на весь акумулятор.
    • Дуже компактна електрична силова установка, яка дозволить скоротити витрати на 30% і втрати енергії на 45%, що збільшить пробіг електромобіля на 20 км.
  • ПОПУЛЯРНІ І ДОСТУПНІ:
    • Збалансованіша та прибутковіша продуктова лінійка з 10 новими електромобілями.
    • Дві культових моделі: Renault 5 по ціні на 33% нижче, ніж у ZOE, та реінкарнація класичного Renault 4 в особі проекту «4ever».
    • Розширення електричного C-сегмента за рахунок появи нового MéganE в 2022 році.
    • Renault Group підвищує додану вартість протягом усього життєвого циклу акумулятора завдяки Mobilize: заробіток до 400 євро в рік за рахунок підключення автомобіля до електромережі (V2G) і підвищення залишкової вартості акумулятора до 500 євро.
Лука де Мео (Luca de Meo), генеральний директор Renault Group.
Лука де Мео (Luca de Meo), генеральний директор Renault Group.

«Сьогодні зроблено історичний крок вперед в реалізації електричної стратегії Renault Group і програми розвитку європейського виробництва. Будівництво Renault ElectriCity, компактної, ефективної і технологічної екосистеми електричного транспорту, на півночі Франції і заводу MegaFactory в Нормандії, який випускає електричні силові установки, допоможе нам підвищити свою конкурентоспроможність на внутрішньому ринку. Ми маємо намір навчати, вкладати кошти і співпрацювати з відомими і перспективними гравцями в різних сегментах: ST Micro-electronics, Whylot, LG Chem, Envision AESC, Verkor. До 2030 року буде розроблено десять нових електричних моделей і випущено до мільйона електромобілів: від доступних міських автомобілів до преміальних спорткарів. Крім економічності ми робимо ставку на класичний дизайн, як, наприклад, у нашого надуспішного R5, що допоможе реалізувати ідеї Renault в сфері електрифікації: робити електромобілі популярними»

Акумулятори: розгортання технологічних процесів NMC і випуск одного мільйона акумуляторів для всього Альянсу до 2030 року
Акумулятори: розгортання технологічних процесів NMC і випуск одного мільйона акумуляторів для всього Альянсу до 2030 року

10-річний досвід розвитку виробничо-збутового ланцюжка для електромобілів дозволив Renault Group розробити оригінальні рішення по стандартизації акумуляторів для Альянсу і різко підвищити свою конкурентоспроможність. Нікель-марганець-кобальтові акумулятори (NMC) з унікальним компонуванням осередків будуть встановлюватися на 100% майбутніх акумуляторних електромобілях Групи у всіх сегментах. До 2030 року ними обладнають до одного мільйона електромобілів Альянсу у всіх лінійках. Цей хімічний склад забезпечує дуже низьку вартість одного кілометра і збільшення пробігу на 20% в порівнянні з акумуляторами на інших елементах, крім того, переробка виявляється набагато ефективніше.

На рівні осередків Група запропонує наступне:

- в рамках своєї електричної стратегії Renault Group співпрацює з компанією Envision AESC, яка розробить завод Gigafactory в Дуе. У 2024 року там будуть випускатися акумулятори загальною ємкістю в 9 ГВт-год, а до 2030 року цей показник планують збільшити до 24 ГВт-год. Це партнерське підприємство Renault Group, розташоване поруч з Renault ElectriCity, буде займатися виробництвом високотехнологічних, доступних, низьковуглецевих і безпечних акумуляторів для електричних моделей, включаючи майбутній Renault 5.

- Renault Group також підписала Протокол про наміри стати акціонером французького стартапу Verkor з часткою понад 20%. Два партнера мають намір розробити продуктивний акумулятор, придатний для C-сегменту і більш старших сегментів в лінійці Renault, а також для моделей Alpine. На першому етапі в 2022 році у Франції буде розгорнута досвідчена виробнича лінія для акумуляторних осередків і модулів. Потім, починаючи з 2026 року Verkor планує побудувати для Renault Group у Франції перший завод Gigafactory для продуктивних акумуляторів з сукупної початковою ємкістю в 10 ГВт-год, яка до 2030 року може бути збільшена до 20 ГВт-год.

Менш ніж за 10 років Група поступово скоротить витрати на один акумулятор на 60% і ставить перед собою мету до 2025 року знизити вартість нижче позначки в 100 дол/КВт-год і навіть 80 дол/ КВт-год в рамках підготовки розгортання технології повністю твердотільних акумуляторів в Альянсі до 2030 року.

Електрична силова установка: від постачальників компонентів до власного виробництва
Електрична силова установка: від постачальників компонентів до власного виробництва
Renault Group на крок випереджає конкурентів, будучи першим автовиробником, який розробив власний електродвигун без рідкоземельних металів (без постійних магнітів) з електромагнітним збудженням (EESM), а також власний редуктор. Група вже зробила велику частину інвестицій і за останні десять років змогла скоротити вартість акумуляторів в два рази і зменшить її ще в два рази в прийдешнє десятиліття. Починаючи з 2024 року Група буде поступово впроваджувати нові технологічні рішення в своєму електродвигуні EESM: шпилька статора, клеєні секції двигуна, безщіточні порожнисті осі ротора; скорочення витрат і підвищення ефективності двигуна. Група також підписала угоду про партнерство з французьким стартапом Whylot про розробку інноваційного автомобільного електродвигуна з аксіальним магнітним потоком. Це рішення спочатку з'явиться в гібридних силових установках і допоможе знизити витрати на 5% і викид CO2 на 2,5 г в циклі WLTP (для легкових автомобілів B / C-сегмента). Renault Group стане першим автовиробником, який з 2025 року почне великомасштабне виробництво електродвигунів з аксіальним магнітним потоком. В сфері силової електроніки Група розширить контроль над своїм виробничо-збутовим ланцюгом за рахунок інтеграції інвертора, конвертора DC-DC і вбудованого зарядного пристрою (OBC) в одному унікальному модулі власного виробництва. Цей компактний уніфікований компонент відповідає вимогам 800-вольтової архітектури, має менше деталей, що знижує його вартість, і буде використовуватися для всіх платформ і силових установок (акумуляторні, гібридні і підзарядні гібридні електромобілі) для збільшення ефекту від масштабу. Силові модулі для інвертора, конвертор DC-DC і OBC будуть виготовлятися з карбіду кремнію (SiC) та нітриду галію (GaN), відповідно, в рамках стратегічного партнерства з ST Microelectronics. Крім цих нових технологій Група розробляє більш компактну інтегровану електричну силову установку. У ній електродвигун, редуктор і силова електроніка (проект єдиного модуля) об'єднуються в одному компоненті, що скорочує обсяг на 45% (дорівнює обсягу паливного бака Clio поточного покоління) і вартість всієї силової установки на 30% (ця економія дорівнює вартості електродвигуна) і на 45% знижує втрати енергії в циклі WLTP, що збільшує дальність пробігу на 20 км.
Спочатку електричні платформи: висока економічність та оптимальний пробіг за конкурентною ціною
Спочатку електричні платформи: висока економічність та оптимальний пробіг за конкурентною ціною
CMF-EV і CMF-BEV з'явилися завдяки 10-річному досвіду Групи в розробці спеціалізованих платформ для електромобілів Платформа CMF-EV для C- і D-сегментів забезпечує унікальні ходові якості і пропонує більше задоволення від водіння. До 2025 року на базі цієї платформи буде побудовано 700 000 автомобілів Альянсу. CMF-EV забезпечує пробіг 580 км в циклі WLTP при дуже низькому енергоспоживанні. Цього результату вдалося досягти завдяки глибоким знанням інженерів Групи і Nissan в сфері скорочення тертя, маси і передових методів захисту від перегріву. Ця архітектура відкрила перед розробниками нові можливості і допомогла збільшити простір салону за рахунок розміщення всіх технічних елементів в моторному відсіку. Завдяки їй все сполучні кабелі перенесені з задньої частини в передню, були знижені маса і вартість. Система кондиціювання повітря також розташовується в моторному відсіку, що дозволило зробити приладову панель тонше. Крім цього, CMF-EV підвищує задоволення від водіння за рахунок низького центру ваги і ідеальному розподіленню ваги, дуже низького передатного відношення рульового управління, яке підвищує швидкість реакції автомобіля, і задньою підвіски. Новий MéganE, який випускається в Дуе, заснований на платформі CMF-EV. В B-сегменті у Renault Group є платформа CMF-BEV, яка дозволить створювати доступні акумуляторні електромобілі для всіх. Нова платформа дозволить скоротити загальну вартість автомобіля на 33% в порівнянні з ZOE нинішнього покоління. Цього вдалося досягти завдяки взаємозамінності акумуляторного модуля, більш дешевій компактній силовій установці потужністю 100 кВт і компонентів, запозиченим у платформи CMF-B, на базі якої до 2025 року буде випускатися 3 млн автомобілів в рік. Автомобілі на базі CMF-BEV запропонують відмінні ходові характеристики і пробіг до 400 км в циклі WLTP без шкоди для дизайну, акустичного комфорту і управління. У цій платформі також буде реалізована інноваційна автоматизована зарядка, відповідна стандарту NF-C 15118.
Виробництво: випуск конкурентоспроможних електромобілів у Франції
Виробництво: випуск конкурентоспроможних електромобілів у Франції

9 червня 2021 року Група оголосила про створення Renault ElectriCity для виведення на ринок автомобілів, «зроблених у Франції». Нове підприємство на півночі Франції об'єднує три заводи Renault: Дуе, Мобеж і Рюіс, а також розвинену екосистему постачальників. Вже в 2024 році йому почне поставляти доступні акумулятори завод Gigafactory Envision-AESC в Дуе. У нього ідеальне розташування в центрі європейського регіону з максимальним попитом на акумуляторні електромобілі - в 2025 році на частку Франції, Великобританії, Німеччини, Італії та Іспанії буде припадати дві третини всіх продажів.

Цей промисловий комплекс втілює успішний перехід від традиційних двигунів внутрішнього згоряння на електричні силові установки, крім того, він передбачає створення 700 нових робочих місць до кінця 2024 року. До 2030 року Renault Group разом з AESC Envision і Verkor безпосередньо створить 4500 робочих місць у Франції.

Це найбільше об'єднання з виробництва електромобілів в Європі максимально підвищує конкурентоспроможність та економічність заводів, що в нього входять, які до 2025 року будуть випускати 400 000 автомобілів щорічно, при цьому виробничі витрати скоротяться на 3% від вартості автомобіля.

Акумулятори: додана вартість протягом усього життєвого циклу

Renault Group - перший автовиробник, який активно працює над підвищенням цінності акумуляторів протягом усього життєвого циклу. Група має великий досвід в цій сфері, а завдяки компанії Mobilize зможе підвищити довговічність акумуляторів, розширити варіанти застосування і отримувати додаткову вигоду протягом всього терміну служби.

- Для першого життя акумулятора в електромобілі Група розробляє рішення щодо повернення збереженої електроенергії назад в мережу (V2G). Енергетичні компанії дуже зацікавлені в збереженні енергії за допомогою акумуляторів, яке допомагає балансувати навантаження. Автомобіль, підключений до мережі 8 годин на день, може приносити до 400 євро щорічно, таким чином, компенсуючи частину щорічної вартості оренди для власників, а Renault зможе отримувати додатковий прибуток від автопарків.

- В кінці першого життя в автомобілі ємність акумуляторів падає до 2/3 від початкової, що відкриває їм дорогу у друге життя. Mobilize шукає для них нові застосування в якості стаціонарних сховищ для регулювання споживання електроенергії, в якості мобільних сховищ або генераторів для інших галузей. Renault є першопрохідцем в цій сфері і визначила унікальну виробничу стратегію, яка допоможе очолити даний ринок в Європі: збір акумуляторів з терміном служби, що скінчився, за підтримки дилерської мережі, можливість визначення справедливої ​​вартості акумуляторів завдяки моніторингу в реальному часі і виробничі потужності для відновлення акумуляторів за конкурентною ціною , а також повторне використання 250 000 орендованих акумуляторів Zoe.

Група змінює сформовані правила в ланцюжку формування вартості і планує разом з автомобільними рейтинговими агентствами домогтися обліку залишкової вартості акумуляторів в угодах з автомобілями, що в перспективі може збільшити їх вартість на 500 євро. У зв'язку з цим Mobilize запропонує «сертифікат працездатності» (для контролю технічного стану), договори про продовження гарантії на акумулятори та програми trade-in, які подарують додаткову впевненість власникам старих електромобілів.

- Закінчення терміну експлуатації: завдяки своєму дочірньому підрозділу Indra і давній співпраці з компанією Veolia Група володіє ефективними напрацюваннями в сфері збору і утилізації акумуляторів від електромобілів. Тільки в 2020 році сукупний обсяг перероблених акумуляторів склав 75 ​​МВт-год. Більш того, Група розгортає потужності з переобладнання, повторного використання, демонтажу та утилізації акумуляторів на підприємстві Re-Factory у Флені, оборот якого до 2030 року перевищить 1 млрд євро. Розвиваючи тему утилізації, нещодавно утворений консорціум за участю Solvay і Veolia дозволить отримувати з акумуляторів, які відслужили цінні мінерали, такі як кобальт, нікель і літій, з високою ефективністю і якістю, відповідним для застосування у виробництві нових акумуляторів.

Розвиток процесів збору і переробки акумуляторів допоможе Renault Group до 2030 року скоротити чисту вартість переробки в три рази, при цьому створивши для своїх потреб альтернативне і стійке джерело матеріалів за конкурентною ціною.

Лінійка: популярні електроавтомобілі
Лінійка: популярні електроавтомобілі

Група планує максимально ефективно використовувати свої спеціалізовані платформи і випустить на їх базі 10 нових акумуляторних електромобілів до 2025 року, зокрема, сім з них - під брендом Renault. Електрична реінкарнація культового Renault 5 в сучасному стилі на базі новітньої платформи CMF-B EV буде випускатися підприємством Renault ElectriCity на півночі Франції, починаючи з електричної силової установки і закінчуючи складанням.

Група також відродить інший знаменитий проект, який отримав назву «4ever», що втілює бажання компанії перевипустити класичну модель, непідвладну часу. Наступного року Renault Group розширить повністю електричний C-сегмент, представивши новий MéganE. У преміум-сегменті, починаючи з 2024 року почнеться реалізація стратегії «автомайстерні мрії» Alpine.

Renault має намір створити найбільшу екологічну лінійку на європейському ринку в 2025 році, в якій електричними або електрифікованими будуть більше 65% моделей, а до 2030 року частка акумуляторних електромобілів збільшиться до 90%.