«Нова Хвиля» бренда Renault

  • Бренд Renault входить в нову епоху і проголошує еру Nouvelle Vague (нової хвилі), аби принести в європейську автомобільну галузь сучасні віяння, перетворившись в бренд IT-рішень, сервісів і чистої енергії.
  • До 2025 року Renault випустить 14 ключових автомобілів. 7 з них будуть повністю електричними, 7 - в сегменті C/D. У всіх нових моделей буде електрична або гібридна версія.
  • Renault представляє Renault 5 Prototype, в якому втілюється практичний сенс «Ренолюціі» (Renaulution).
Булонь-Бійанкур, 14 січня 2021 р.
На презентації стратегічного плану під назвою «Ренолюція» група Renault розкрила деталі своєї стратегії на найближчі п'ять років і далі. В рамках «Ренолюціі» бренд Renault буде активно реагувати на зміни автомобільного ринку. А проголошуючи еру Nouvelle Vague, Renault перетвориться в бренд ІТ-рішень, сервісів і чистої енергії і принесе сучасні віяння в автомобільну галузь. Renault залишиться лідером з переходу на альтернативні джерела енергії за рахунок розробки електрифікованих і водневих моделей, що дозволить компанії до 2025 року запропонувати найекологічніший асортимент продукції в Європі. У плані технологій Renault спиратиметься на відкриту екосистему Software République, учасники якої будуть займатися програмним забезпеченням, даними, кібербезпекою і мікроелектронікою. Завдяки їй Renault зможе активно розробляти спільні послуги для своїх продуктів. Це принесе додатковий прибуток за рахунок більш ефективного розподілу асортименту з фокусом на C-сегмент, розробки передових технологій і появи нових ділових можливостей, пов'язаних з життєвим циклом.
Вже 120 років Renault засновує свою діяльність на інноваціях
У бренда є достатні ресурси, щоб здійснити перехід в еру Nouvelle Vague. Renault є лідером європейського ринку електромобілів, за плечима компанії більше 10 років активної роботи в сфері електричного транспорту, послуг, а також більше 300 000 проданих автомобілів. Завдяки досвіду в області електромобілів і в Формулі-1 Renault розробила гібридну технологію E-TECH, захищену більш ніж 150 патентами. В Software Factory працює понад 1000 інженерів, що спеціалізуються на програмному забезпеченні, обробці даних і хмарних сервісах. А скоро їх кількість значно збільшиться. Втіленням сучасного духу Renault також є промисловий майданчик Re-Factory у Флені, першому в Європі завод, який займається рішеннями мобільності на принципах економіки замкнутого циклу. Але все це лише початок ...
Лука де Мео, Генеральний директор Групи Renault
Лука де Мео, Генеральний директор Групи Renault

«Renault активно реагує на тектонічні зміни, що відбуваються в нашій галузі, і проголошує власну еру Nouvelle Vague. Це переклад автомобільної промисловості на рейки сучасності. Ми перетворимо наш бренд в енергетичну компанію, зміцнимо своє лідерство в області електромобілів завдяки проекту Electro Pole і будемо інвестувати в водневі рішення, щоб до 2025 року у нас була найекологічніша продуктова лінійка в Європі. Ми також станемо сучасною ІТ-компанією завдяки розвитку власних інновацій, а також в рамках відкритої екосистеми Software République, присвяченій розвитку європейських компетенцій в таких ключових сферах, як обробка даних і кібербезпека. Це надасть нам конкурентну перевагу в ролі сервісного бренду зі своїми підключеними послугами для автомобіля і не тільки. Це стратегія переходу на сучасні рейки, фундамент якої закладається у Франції, оскільки ми, як бренд, знаємо нашу душу, а наша сила - в наших коренях. Новий R5 - це модель епохи Nouvelle Vague: вона тісно пов'язана не тільки з традиціями компанії, але і з її майбутнім, та забезпечить популярність електромобілів».

Три сфери конкурентоспроможності Renault перетвориться на:
ІТ-бренд
З екосистемним підходом, який допоможе створювати кращих в світі виробників і постачальників у сфері мобільності нового покоління. Ця екосистема під назвою Software République допоможе Renault, іншим засновникам і майбутнім партнерам розвивати загальні компетенції, розробляти європейські «ноухау» і забезпечувати суверенітет в сфері найважливіших технологій, починаючи з великих даних і закінчуючи електронікою. Вона також дозволить Renault оснащувати свої автомобілі кращими системами кібербезпеки і рішеннями з штучним інтелектом.
Сервісний бренд
Який пропонує кращі комунікаційні та ІТ-послуги, вбудовані в наші автомобілі. У 2022 році Renault представить My Link, нову мультимедійну систему з вбудованою підтримкою Google. Renault стане першим автовиробником, який запропонує служби Google в масових автомобілях. Наші автомобілі стануть розумнішими в повсякденному житті, а їх цінність з часом буде тільки зростати. Їх термін служби також збільшиться. Крім того, Renault намагатиметься розірвати сформоване коло споживання і отримувати користь з автомобілів аж до кінця їх терміну служби завдяки заводу Re-Factory у Флені (Франція). Завод буде відновлювати більше 100 000 старих автомобілів в рік, видозмінювати легкі комерційні автомобілі на дизельному паливі і переобладнувати їх в біодизельні або повністю електричні автомобілі. Renault також має солідну перевагу в плані переробки акумуляторів, які відпрацювали свій ресурс. Ефективне управління цими фрагментами споживчо-збутового ланцюжка допоможе сформувати нові бізнес-можливості і принесе додатковий прибуток.
Бренд зеленої енергетики
Стане лідером переходу на альтернативні джерела енергії. Renault кидає виклик лідерам ринку гібридних рішень зі своєю революційною технологією E-TECH і збереже свої лідерські позиції на ринку електромобілів завдяки новим продуктовим лінійкам на базі двох спеціалізованих платформ CMF-EV і CMF-B EV. Бренд також виведе на ринок готові водневі рішення для ЛКА. Метою цих програм є створення самого екологічного асортименту моделей в Європі. З огляду своєї лінійки Renault подвоїть зусилля з розширення асортименту і вдосконалення рішень електрифікації. Переорієнтована лінійка допоможе бренду повернутися на перше місце в C-сегменті і позмагатися за лідерство в B-сегменті. До 2025 року буде випущено 14 моделей (7 електричних та 7 в C / D-сегменті), щоб в цьому ж році продажі в верхніх сегментах досягли рівня в 45%.
Renault 5 Prototype: відродження культового автомобіля – сучасніше, ніж раніше

Душа бренду в його коренях. Не потрібно жити в минулому, але необхідно пам'ятати про основи і шукати в них натхнення. Саме цю роль повинен зіграти Renault 5 Prototype - показати, що Renault продовжить робити доступнішими електромобілі в Європі завдяки сучасному підходу до масових і затребуваних автомобілів. Renault 5 Prototype - це чарівний, крихітний міський автомобіль, створений під враженням від одного з непідвладних часу шедеврів Renault і отримав сучасне, повністю електричне втілення. Він зі своїми жовтими головними вогнями зберіг життєрадісний і пустотливий характер. Команда дизайнерів під керівництвом Жиля Відаля надихалася R5 - всесвітньо відомою культовою моделлю з минулого Renault. Renault 5 Prototype переймає сильні сторони оригінального дизайну. А сучасний підхід проявляється у виборі обробки і матеріалів, які взяті зі світу електроніки, меблів і спорту.

 «Дизайн Renault 5 Prototype заснований на нашій культовій моделі R5. Цей прототип втілює сучасний автомобіль, відповідний до своєї епохи: міський, електричний і привабливий».

Жиль Відаль, дизайн-директор Renault

R5 впізнається з першого погляду, проте завдяки сучасному стилю ліній і гладким поверхням з футуристичними елементами (вогні, фальшрадіаторна решітка...) створився автомобіль, який за духом повністю відповідає своєму часу. Елементи оригінального дизайну в новому виконанні приховують сучасні рішення: за повітрозабірниками на капоті ховається лючок, під яким знаходиться роз'єм для зарядки, в задніх вогнях є повітряні заслінки, а протитуманні фари в бампері також виконують функцію денних ходових вогнів. На бічній решітці, дисках і задньому логотипі є навіть нагадування про оригінальної моделі «5». Передня частина і тканинний дах з дизайном, що нагадує преміальні меблі, сповнені «французького шарму» і легкої пустотливості, які нікого не залишать байдужими. Передній і задній логотип підсвічуються, «пробуджуючи автомобіль до життя». Французький прапор в дзеркалах заднього виду, що підкреслює французьке походження автомобіля, підсвічування в підголівниках і назва на невеликому прозорому екрані на приладовій панелі запрошують не зволікаючи рушити в дорогу.